054-6400043
הספר "דיאטה?! הצחקת אותי"
Humor Development online
תשלום מקדמה לשריון תאריך לסדנה
קורס מנחי יוגה צחוק
פיתוח הומור למרצים ומנחים
כרטיסי ברכה
מארזי שוקולד
תשלום באשראי
מגנטים - דיאטת הצחוק
סדנת הומור למנחי יוגה צחוק
4 מגנטים "דיאטת הצחוק"
תשלום באשראי

 

יש הנותנים בשמחה, והשמחה היא שכרם
ועל כך תבורכי. נתינה מסוג זה מחממת
את הלב, ואנו מחזקים את ידך על כך.

 

סדנאות צחוק


 

סדנאות צחוק עם דבי ינקו חדד
כי גם בצחוק לא מתפשרים על איכות!

סדנת צחוק היא מקום להיפתח לשמחה ולאושר, היא מרחב של גיבוש וחופשיות, והיא דורשת מקצועיות וניסיון של מדריכה שתוכל להוביל אתכם בבטחה לצחוק שלכם. 

סדנת צחוק היא הזדמנות להרגיש את היכולות המופלאות של הצחוק, והיא מקום לתת לעצמכם לצחוק בלי גבולות ובלי מעצורים. כל אחד יכול לצחוק, אבל צחוק מונחה בשיטת יוגה צחוק מביא את הצחוק הטבעי לרמות שלא הכרתם. זוהי פעילות משחררת, מגבשת, ופותחת את התודעה שבכל אחד מאיתנו יש צחוק והומור ורק צריך כלים פשוטים כדי לגשת אליו על בסיס קבוע. 

סדנת צחוק מתאימה לכל קבוצה, ומשיגה בקלות מטרות מרובות בשמחה, הנאה, צחוק, גיבוש צוות או משפחה, השתלמות ולמידה. הצחוק מעניק לנו יכולות חברתיות משופרות, שחרור פיזי ומנטלי, ומשפר את הבריאות. חשוב לבחור במנחה המתאים לקבוצה, ואשר יכול להתאים את הפעילות לקבוצה כדי להשיג מטרות משותפות אלו. ניסיון מקצועי בהנחיית צחוק הוא הרבה מעבר ליכולת להצחיק, ועל כך יעיד כל מי שעבר סדנת צחוק לא מוצלחת ואלו שזכו לסדנאות צחוק מעולות. כדאי לבקש לקרוא תגובות משתתפי סדנאות צחוק לקראת כל סדנה שתזמינו

בסדנאות צחוק והומור, דבי ינקו חדד משתמשת ביוגה צחוק, ובידע המעמיק והמקצועי שלה בחקר ההומור. היא משלבת את הניסיון הרב בהנחיית סדנאות יוגה צחוק כמנחה בכירה ליוגה צחוק, מראשוני המנחים בארץ, את המקצועיות שיש בה להוציא צחוק מכל אחד, מבלי לצחוק על אף אחד, באווירה רגועה ומהנה. דבי משלבת את חקר ההומור, ואת הידע הרב תחומי בשמחה והומור כדי להפוך את הצחוק לנגיש גם לאלו שמתקשים בדרך כלל לתת לעצמם לצחוק חופשי, ומעניקה כלי מועילים לשילוב צחוק והומור בחיי היום יום, במשפחה ובעבודה. כי כל אחד יכול לצחוק, רק תנו לה לתת לכם את הדחיפה בכיוון הנכון.

צרו קשר והתאימו לעצמכם סדנת צחוק והומור,  או הרצאת צחוק מרתקת
ובינתיים, אתם מוזמנים לקרוא יותר על הצחוק וההומור ב
 

סדנאות צחוק בדרום 
כתושבת באר שבע בדרום, אני מעניקה יחס חם ואוהב לתושבי הדרום בסדנאות צחוק דרומיות נפלאות. סדנאות צחוק בדרום מתקיימות בכל מקום
שאתם צריכים צחוק, סדנת צחוק באילת בחופשה בדרום הרחוק , צחוק בבסיסי צבא בדרום במרכז ובצפון, סדנת צחוק בדרום להשתלמויות מורים, ערבי גיבוש, ימי כף וכל הזדמנות נפלאה אחרת, אני כאן בשבילכם. 
סדנאות צחוק בצפון
אנחנו מעבירים סדנאות צחוק בכל הארץ, מצפון ועד דרום, אבל כדי שיהיה עוד יותר כיף, ישנם מנחי יוגה צחוק בכל מקום קרוב אליכם. מפגשים עם הומור מציעה לכם סדנת צחוק בצפון, ממטולה דרומה,.
סדנת צחוק בצפון נהדרת אם אתם גרים במקום נפלא זה, וגם אם בחרתם בסדנת צחוק לנופש, יום כיף, וכל סיבה טובה לצחוק. 

אהבתם את הצחוק ואתם רוצים עוד?
נסו את מועדון הצחוק שלנו, הרשמו לקורס יוגה צחוק אקדמאי באוניברסיטת בן גוריון, או בואו ללמוד את זה כמקצוע בקורס מנחי יוגה צחוק













 
 
הרשמו לרשימת התפוצה
להרשמה אנא הקלידו את כתובת
הדוא"ל שברשותכם:
   שלח
צרו קשר:
 דבי ינקו חדד - צחוקולטיירית
0546400043
 debbie.iancu@gmail.com
עקבו אחריי:
פייסבוק
יוטיוב
 






 
לייבסיטי - בניית אתרים